sunnuntai, 21. tammikuu 2007

Ulkoilua..

Mä ja Milli käytiin tänään ulkona. Siellä oli tosi tosi kylmä :( Ja kaiken lisäksi Millillä on kiima niin se oli ihan hassu ;D Mutta niin.. ;D

354380.jpg

Kivaa siellä kuitenkin oli. Milli sai joululahjaksi valjaat ja hihnan. Molemmat on kuvassa :D Saapa nähä tuleeko tästä meijän Millistä nyt äiti. Olishan se tosi kivaa, kun tulis kissa vauvoja. Mutta pitää olla tosi tosi tarkkana ettei ne satuta itteensä! Ja sitten pitäs olla koko ajan kotona, ei se kyllä haittaa. Olisin mieluusti menemättä kouluunkin, mutta se ei käy päinsä :/

lauantai, 13. tammikuu 2007

JÄRKYTYS!

Tänä aamuna järkytyin pahemman kerran! Oltiin siinä eteisessä. Äiti oli pukemassa vaatteita päälle, että käyttää koiraa lenkillä. Sitten tämä nuori neiti vaan käveli koiran mahan ali! Eipä tämä ennen ole uskaltanut koiran lähellä olla. Katselin siinä, että siinäpä "hieno temppu". ;D

341717.jpg

perjantai, 12. tammikuu 2007

Rennosti...

Olemme ottaneet hyvin rennosti. Emme ole oikein jaksaneet tehdä mitään ihmeellistä. Rölli on päivällä aina ulkona koiran "seurana aitauksessa". Milli ja Karvinen taas ovat sisällä lämpimässä, kun eivät voi aitauksessa olla. Aitauksessa on liian isot häkin "reijät", että nämä 2 pientä pääsevät niistä läpi. Joten nuorimmat saavat olla sisällä lämpimässä. Isoin taas tykkää olla pihalla <3<3 Pikku kissat terrorisoivat taloa välillä pahemman kerran, tekemällä kepposia! Toissa aamuna, kun otin kissat omaan huoneeseen nukkumaan. Arvatkaapas minkälainen yllätys aamulla 6 aikaan minua odotti? -Kissanpennut olivat repineet verhoni toisen puolen irti! Minä vaan olin nukkunu ja kaikki jotka olivat kulkeneet ikkunan takana olivat nähneet minut nukkumassa. Mutta onneksi se oli aika "yöstä" vielä..

tiistai, 9. tammikuu 2007

Uusi "temppu"

Aloitimme kissojen kanssa pienen temppu homman. Mulla on juusto palanen (n. sormenpään kokoinen) mun sormien välissä. Ensiksi annan kissan haistaa sitä. Sitten heiluttelen sitä vähäsen kissan pään yläpuolella. Sitten kissa nousee takatassuilleen ja yrittää saada hampaillaan juusto palasen kiinni. Tätä ollaan tehty jo pari päivää. Selvästi huomaa kuka näistä sen osaa parhainten! Milli on ehdoton mestari ;D Milli nousee takatassuilleen ja TOSI harvoin yrittää ottaa tukea. Milli myös nousee yllättävän "suoraksi".  Hyvänä kakkosena tulee Karvinen, joka aina välillä yrittää etu tassulla nojata muhun. Rölli ei oikein osaa, kun se ei edes viitti nousta taka tassuille ;D Lisään myöhemmin tästä kuvan.. ;D

maanantai, 8. tammikuu 2007

"Avajaiset"

Tänään aloitin tekemään kissoille kotisivua, mitä heillä ei tätä ennen ollut. Kotisivu tosin on aika "vahva" ilmaisu. Kun eihän tämä vuodatus.net ole varsinainen kotisivu palvelu! Mutta päätin tähän päiväkirjan sivun laittaa myös jokaiselle esittely sivun. Joten voihan tätä kai sanoa kotisivuksi ;D Mutta, Tervetuloa vain tänne.. Sivut tosin ovat vielä TÄYSIN kesken! Vastahan minä pari minuuttia sitten näitä aloitin tekemään! ;D